Le Forum des Éternels
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Smartphone Xiaomi 14 – 512 Go- 6,36″ 5G Double SIM à 599€
599 €
Voir le deal

News Diverses

Page 26 sur 40 Précédent  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Suivant

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

News Diverses - Page 26 Empty Re: News Diverses

Message par S1phonique Lun 21 Mar 2016, 13:37

mon ultime bulle d'air la thérapie par la folie > leseternels.net :metalbeer:

Sinon ce n'est pas encore cette année que je vrais retourner à Rock en Seine.

S1phonique
Chauve No Mercy

http://leseternels.net

Revenir en haut Aller en bas

Message par S1phonique Mar 22 Mar 2016, 06:56

Sojourner a révélé 'artwork et la tracklist de son premier LP

Sojourner a écrit:ALBUM INFO:
After quite some time of wanting to reveal this, we finally present to you the artwork for our upcoming album! The album will be entitled "Empires of Ash". The artwork was done by Jordan Grimmer (www.jordangrimmer.co.uk).
The mixing and mastering duties are being taken care of already by Gabriele of atmospheric black metal band "The Clearing Path". The album is expected for this summer but a concrete date will come soon enough from our label, Avantgarde Music.
Below we reveal our tracklist as well:
1) Bound by Blood
2) Heritage of the Natural Realm
3) Aeons of Valor
4) The Pale Host
5) Homeward
6) Trails of the Earth
7) Empires of Ash
News Diverses - Page 26 10650012_10153286406322260_7844357295356713102_n

Pour rappel la seule poutre faite par le groupe : BC

S1phonique
Chauve No Mercy

http://leseternels.net

Message par Onionizuka Jeu 24 Mar 2016, 09:14

« Master Of Puppets » rentre dans l'histoire américaine

Tous les ans, depuis 2002, le Library Of Congress’ National Recording Registry (en français : le Registre National des Enregistrements de la Bibliothèque du Congrès des Etats-Unis, le dernier peut fermer la porte…) choisit 25 albums qui prouvent la diversité de la musique américaine. Cette année, « Master Of Puppets », qui fête justement ses 30 ans, fait partie des zeureux zélus. Accessoirement, c’est aussi le premier album de METALLICA à avoir dépassé les 500 000 ventes outre-Atlantique, et donc à avoir été certifié disque d’or aux USA. Depuis, il s’est vendu à plus de 6 millions d’unités sur le territoire américain.

News Diverses - Page 26 HardForce-blog-665

http://www.hardforce.fr/actu/15570/metallica-le-groupe-honore
Onionizuka
Onionizuka

Message par Pietro Jeu 24 Mar 2016, 18:24

Ça parait fou mais une rumeur très insistante voudrait qu'AC/DC embauche Axl Rose pour remplacer Brian Johnson le temps de la fin de la tournée. :huh?:

Rumors Persist That AXL ROSE Will Sing For AC/DC

AC/DC‘s representatives have responded to rumors suggesting that Guns N’ Roses frontman Axl Rose will join the group as a guest singer, neither denying nor confirming the story, but instead telling NME they have “nothing official to announce.”

Le fils d'Angus Young l'aurait confirmé:
Ross Malcolm Young, the son of co-founding AC/DC guitarist Malcolm Young, has confirmed that recent stories of Guns N' Roses vocalist Axl Rose joining the band are in fact true.

Ross shared yesterday's UG article on his FB profile, and when someone commented he was "opening a can of worms," Young just responded with:

"It's true."

Then another fan commented that bringing Rose into the fold would hurt the band's legacy, to which Ross replied by saying that the decision has already been made.

He added: "He can and he will."

The post was subsequently deleted, but Alternative Nation thankfully managed to capture a screenshot you can check out below.
News Diverses - Page 26 39000_1_ver1458822952

Ça me parait louche cette histoire... Si on était dans une période de calme plat pour les Guns pourquoi pas après tout, mais cette année avec le retour de la formation (presque) originale ça tomberait comme un cheveux sur la soupe.  :huh?:

Edith a vu Axl et les mecs d'AC/DC sortir du même local de répète:
News Diverses - Page 26 0328-axl-rose-acdc-tmz-22
News Diverses - Page 26 0328-axl-rose-acdc-tmz-20

UNCHAINED - Only Half Alive

UNCHAINED - This is Hell
UNCHAINED - Black as your Soul
UNCHAINED - Conspiracy for Fools
UNCHAINED - The Great Disease (DRUM CAM)

Boutique en ligne UNCHAINED
Pietro
Pietro
Divid Coverdead

http://unchainedmetal.bigcartel.com/

Message par Pietro Mer 30 Mar 2016, 19:06

UNCHAINED - This is Hell

Pietro
Pietro
Divid Coverdead

Message par Winter Mer 30 Mar 2016, 19:45

Sinon si ça marche pas avec Axl, ils peuvent engager Lana del Rey.

Old El Paso

https://www.facebook.com/LaDagueDeJade?fref=ts

Message par Cedric Jeu 31 Mar 2016, 09:01

J'aimerais bien qu'Axl perde 25 kilos, ça serait excellent pour sa voix.
Pour le reste, comme Pietro, je trouve ça louche.
En même temps de ce que j'en ai compris ça ne serait que pour la dizaine de premières dates non ?
Je me suis refait ça ce weekend :

C'était quand même des furieux :lol:

Aujourd’hui, en banlieue parisienne, il y avait des élevages de dromadaires, il y avait des vignes. Le désert grignotait les pieds de l’Espagne et du Portugal. Et les deux frigidaires terrestres, l’arctique et l’antarctique, ils servaient maintenant d’élevage de bovins sur terre ferme. Ils avaient tout salopé. Tout pollué. Tout bouffé, tout niqué, les nappes phréatiques, les terres, l’air, niqué les montagnes, aujourd’hui hérissées de structures métalliques inutiles, des tire-fesses, des télésièges, des stations de ski, tout ça abandonné, parce qu’il n’y avait plus de putain de NEIGE.
Bande d’enculés.
Si un jour j’ai un gosse, je le tuerai pour qu’il ne vive pas cet enfer.

Sutor, ne supra crepidam.
Cedric
Cedric
Dave Mitaine

Message par Pietro Jeu 31 Mar 2016, 12:05

Oui oui, si jamais ça se fait ça serait juste pour la dizaine de dates US du mois de mars qu'AC/DC a reporté officiellement à cause des problèmes d'audition de Brian Johnson. Par contre aucune nouvelle pour les concerts européens (dont la date de Marseille) prévus en mai et qui sont apparemment maintenus. :huh?:

UNCHAINED - This is Hell

Pietro
Pietro
Divid Coverdead

Message par Pietro Jeu 31 Mar 2016, 12:36

Jesper Strömblad Official a écrit:Friends and fans......DIMENSION ZERO is no more...........the members that left said thanks but no thanks, but fuck no, DZ will never split!!! The heart is still left... So the remaining 2. Me and Hasse will go on and start writing an EP/album, and also recruited a new voice, Mr Andy Solvestrom, will post a vid, his voice is perfect for us. I guess ppl are dissapointed and think that we should quit now, but hell no. We will play till our arms drop off. The sould willl be different of course, but in a good wat. A much bigger sound! SO, can we pull this off my friends
smile emoticon

News Diverses - Page 26 12938322_763413077127510_339637339660797297_n

UNCHAINED - This is Hell

Pietro
Pietro
Divid Coverdead

Message par Cedric Sam 09 Avr 2016, 13:35

Pietro ! Ils ont ressorti "Coma" !!

Aujourd’hui, en banlieue parisienne, il y avait des élevages de dromadaires, il y avait des vignes. Le désert grignotait les pieds de l’Espagne et du Portugal. Et les deux frigidaires terrestres, l’arctique et l’antarctique, ils servaient maintenant d’élevage de bovins sur terre ferme. Ils avaient tout salopé. Tout pollué. Tout bouffé, tout niqué, les nappes phréatiques, les terres, l’air, niqué les montagnes, aujourd’hui hérissées de structures métalliques inutiles, des tire-fesses, des télésièges, des stations de ski, tout ça abandonné, parce qu’il n’y avait plus de putain de NEIGE.
Bande d’enculés.

Cedric
Cedric
Dave Mitaine

Message par Dragor Sam 09 Avr 2016, 15:44

Shocked Shocked Shocked Shocked

Oldies are goodies

Message par Cedric Sam 09 Avr 2016, 15:48

Ouais ! Et y'a une vidéo de "Better" avec Axl dans le plâtre et Duff aux backin', ça marche mitaine de bien.
Sans déconner. S'ils arrivent à brainstormer, ça va tuer en studio...

Bande d’enculés.

Cedric
Cedric
Dave Mitaine

Message par Cedric Dim 17 Avr 2016, 11:45

Bon, ACDC avec Axl, c'est officiel Shocked

Bande d’enculés.

Cedric
Cedric
Dave Mitaine

Message par Dark S. Dim 17 Avr 2016, 12:30

Ouais, franchement à la base je croyais à un fake !

Ptet qu'ils se sont dit, que pour pallier à la déception du départ de Jonna il fallait prendre une célébrité aussi connue (bref, pas un Storace quoi). Je me dis pourquoi pas finalement ? vivement les vidéos youtube ! C'est sans doute mieux qu'un clone après tout. Et puis Axl est plutôt bon sur Whole lotta rosie !

Message par Cedric Dim 17 Avr 2016, 14:12

Chuis assez d'accord avec toi. Je pense qu'il peut faire du bon boulot.
J'espère par contre que ça va être temporaire, parce que s'il met 10 ans à sortir le prochain Guns "en temps normal", s'il doit sortir un truc avec les australiens, qui ont bien réduit le rythme aussi, ils vont concurrencer sérieusement les mecs de Metallica et de Tool.
Déjà que j'ai du mal à me faire à l'idée de ne pas connaître la fin de Berserk, j'aimerais pas mourir sans un dernier GNR ou Tool :lol:

Bande d’enculés.

Cedric
Cedric
Dave Mitaine

Message par Winter Dim 17 Avr 2016, 14:23

Commence à bûcher sur la Pierre Philosophale et autres Eaux de Jouvence... mrgreen

Old El Paso

https://www.facebook.com/LaDagueDeJade?fref=ts

Message par Cedric Dim 17 Avr 2016, 14:31

:lol:
:(
:cry:

Bande d’enculés.

Cedric
Cedric
Dave Mitaine

Message par Pietro Lun 18 Avr 2016, 18:54

Le communiqué officiel n'est pas particulièrement cool pour Brian Johnson je trouve. On comprend à demi-mots qu'il est purement et simplement viré du groupe, non ?  :huh?:

Rock Or Bust World Tour Continues With Axl Rose

AC/DC'S ROCK OR BUST WORLD TOUR RESUMES WITH AXL ROSE ON VOCALS

"AC/DC band members would like to thank Brian Johnson for his contributions and dedication to the band throughout the years. We wish him all the best with his hearing issues and future ventures. As much as we want this tour to end as it started, we understand, respect and support Brian's decision to stop touring and save his hearing. We are dedicated to fulfilling the remainder of our touring commitments to everyone that has supported us over the years, and are fortunate that Axl Rose has kindly offered his support to help us fulfill this commitment. AC/DC will resume their Rock Or Bust World Tour with Axl Rose joining on vocals. The European stadium tour dates begin on May 7 in Lisbon, Portugal and run through June 12 in Aarhus, Denmark as previously announced (see below for full itinerary). Following this European run of dates with AC/DC, Axl Rose will head out on his Guns N Roses, Not In This Lifetime Summer Stadium Tour. The 10 postponed U.S shows will be rescheduled and announced imminently, also with Axl Rose.

UNCHAINED - This is Hell

Pietro
Pietro
Divid Coverdead

Message par Sven Lun 18 Avr 2016, 20:32

Ouais, c'est ça! Neutral

Not giving a fuck is awesome!
Jon Lajoie
Sven
Sven
Doctor No Comprendo

http://www.leseternels.net

Message par Dark S. Lun 18 Avr 2016, 20:58

Ils ont toujours été nuls en communication. Et ça fait depuis des lustres qu'ils vivent chacun aux quatre coins du monde. Je ne pense pas que ça veuille forcément dire qu'il est viré. La question à se poser étant plutôt de savoir s'ils vont faire un nouvel album, et cela semble purement hypothétique. Bref, ils veulent terminer la tournée avec un autre chanteur, ça se comprend, l'après tournée semble par contre très incertain. Et puis les dernières prestations de Jonna en live étaient très moyennes parait-il, on se dirige peut-être, cette foi-ci, vraiment vers la fin du groupe.

Message par Onionizuka Mar 19 Avr 2016, 09:32

Nader Sadek (allstar band fondé par le l'artiste du même nom) chamboule tout son line-up (dommage, j'ai beaucoup aimé leur dernier EP), exit donc Travis Ryan (Cattle Decapitation), Flo Mounier (Cryptopsy), Rune Erikssen (Aura Noir/ex-Mayhem)

Mais les remplaçants sont loin d'être des noobs: Attila Csihar (MayheM), Glen Benton (Deicide), Tom Geldschläger & Hannes Grossmann (Obscura)

Nader Sadek‘s lineup has undergone some significant changes with drummer Flo Mounier (Cryptopsy), vocalist Travis Ryan (Cattle Decapitation) and guitarist Rune Eriksen (Aura Noir) all exiting the fold. The split appears to have been amicable and some replacements for immediate live shows have already been locked down. Joining Sadek himself at their approaching live appearances are Obscura guitarist Tom Goldschlaeger and former Obscura drummer Hannes Grossmann.

As it stands both Attila Csihar of Sunn O))), etc. fame and Seth Van De Loo (Severe Torture/Nox, etc.) will be taking on the vocal duties alongside Sadek at their two scheduled shows. In related news, Sadek himself has been busy in the studio lately with the likes of Deicide‘s Glen Benton, though it remains unclear what for.

http://www.theprp.com/2015/04/09/news/nader-sadek-parts-ways-with-cattle-decapitation-etc-members-recruits-obscura-guitarst-etc/
Onionizuka
Onionizuka

Message par Sven Mar 19 Avr 2016, 09:58

Mais ça sent bon le groupe de scène, ça, dites donc!

Not giving a fuck is awesome!
Jon Lajoie
Sven
Sven
Doctor No Comprendo

http://www.leseternels.net

Message par Doomy Mar 19 Avr 2016, 13:19

Autant Axl chez acdc je m'en carre pas mal même si le résultat peut être sympa (ça casse quand même une sacrée routine...), autant Attila avec Nader Sadek c'est très excitant, je suis pressé d'entendre ça !!
Doomy
Doomy

Message par Pietro Mar 19 Avr 2016, 14:51

Hum, moi c'est l'inverse. :)

Ce mercato all star ne fait pas plaisir à tout le monde...

Edith a obtenu une déclaration officielle de Brian Johnson:

AC/DC's BRIAN JOHNSON: 'I Had No Choice But To Stop Performing On Stage'

Longtime AC/DC singer Brian Johnson has issued a statement explaining his recent battle with hearing loss and clarifying the circumstances behind his inability to complete the legendary Australian group's current world tour.

AC/DC postponed the last ten dates of its recent North American tour after doctors told Johnson he faced "total hearing loss." At the time, the group promised they would make up the shows, "likely with a guest vocalist."

After all the rumors, speculation and sightings, it was confirmed last Saturday that GUNS N' ROSES frontman Axl Rose will be the singer in AC/DC for European dates in May and June.

The band released a statement that said in part: "AC/DC band members would like to thank Brian Johnson for his contributions and dedication to the band throughout the years. We wish him all the best with his hearing issues and future ventures.

"As much as we want this tour to end as it started, we understand, respect and support Brian's decision to stop touring and save his hearing. We are dedicated to fulfilling the remainder of our touring commitments to everyone that has supported us over the years, and are fortunate that Axl Ros has kindly offered his support to help us fulfill this commitment."

In his statement, Johnson stopped short of saying that he was out of the group permanently and expressed hope that continued medical treatment will allow his hearing to improve enough for him to return to performing live. He explained: "I cannot imagine going forward without being part of [AC/DC], but for now I have no choice."

Johnson's statement in full:

"As many AC/DC fans know, the remaining shows for the 2016 AC/DC 'Rock Or Bust' world tour, including 10 postponed U.S. shows, are being rescheduled with a guest singer. I want personally to explain the reason because I don't believe the earlier press releases sufficiently set out what I wanted to say to our fans or the way in which I thought it should be presented.

"On March 7th, after a series of examinations by leading physicians in the field of hearing loss, I was advised that if I continue to perform at large venues, I risked total deafness. While I was horrified at the reality of the news that day, I had for a time become aware that my partial hearing loss was beginning to interfere with my performance on stage. I was having difficulty hearing the guitars on stage and because I was not able to hear the other musicians clearly, I feared the quality of my performance could be compromised. In all honesty, this was something I could not in good conscience allow. Our fans deserve my performance to be at the highest level, and if for any reason I can't deliver that level of performance, I will not disappoint our fans or embarrass the other members of AC/DC. I am not a quitter and I like to finish what I start. Nevertheless, the doctors made it clear to me and my bandmates that I had no choice but to stop performing on stage for the remaining shows and possibly beyond. That was the darkest day of my professional life.

"Since that day, I have had several consultations with my doctors and it appears that, for the near future, I will be unable to perform on stage at arena- and stadium-size venues where the sound levels are beyond my current tolerance, without the risk of substantial hearing loss and possibly total deafness. Until that time, I tried as best as I could to continue despite the pain and hearing loss but it all became too much to bear and too much to risk.

"I am personally crushed by this development more than anyone could ever imagine. The emotional experience I feel now is worse than anything I have ever in my life felt before. Being part of AC/DC, making records and performing for the millions of devoted fans this past 36 years has been my life's work. I cannot imagine going forward without being part of that, but for now I have no choice. The one thing for certain is that I will always be with AC/DC at every show in spirit, if not in person. Most importantly, I feel terrible having to disappoint the fans who bought tickets for the canceled shows and who have steadfastly supported me and AC/DC these many years.

"Words cannot express my deep gratitude and heartfelt thanks not just for the recent outpouring to me personally of kind words and good wishes, but also for the years of loyal support of AC/DC. My thanks also go to Angus and Cliff for their support.

"Finally, I wish to assure our fans that I am not retiring. My doctors have told me that I can continue to record in studios and I intend to do that. For the moment, my entire focus is to continue medical treatment to improve my hearing. I am hoping that in time my hearing will improve and allow me to return to live concert performances. While the outcome is uncertain, my attitude is optimistic. Only time will tell.

"Once again, my sincere best wishes and thanks to everyone for their support and understanding.

"Love, Brian"

Sources close to AC/DC told The Sydney Morning Herald say the choice of Rose for the upcoming tour was "financially motivated."

Jesse Fink, the AC/DC biographer who wrote "The Youngs: The Brothers Who Built AC/DC", called the Rose recruitment "the worst decision AC/DC has ever made. Fans are pretty disgusted," Fink said.

"AC/DC is an institution, a way of life for a lot of people," he continued. "And a huge proportion of the AC/DC fan base loves Brian. They feel the band owed him a lot more than to go out the way he has and they want the truth, not an emotionless press release that makes it sound like he was made redundant from a motor plant.

"Would Malcolm [Young, now-retired AC/DC guitarist] have agreed to this? It leaves the question of who is making the decisions for AC/DC. Angus [Young, AC/DC guitarist]? George [Young, the older brother of Angus and Malcolm]? [Accountant] Alvin Handwerker? Sony?

"There seems to be a power vacuum since Mal retired from the band and whoever is making the decisions is, frankly, making pretty poor ones. This is the worst decision AC/DC has ever made."

UNCHAINED - This is Hell

Pietro
Pietro
Divid Coverdead

Message par Pietro Mer 20 Avr 2016, 16:36

Pietro a écrit:BREAKING NEWS!

THIN LIZZY announce Anniversary Shows 2016 / 2017
40 Years Since Jailbreak Album Release
30 Years Since Phil Lynott’s Passing

SCOTT GORHAM – GUITAR
DAMON JOHNSON – GUITAR
RICKY WARWICK – LEAD VOCALS / GUITAR
DARREN WHARTON - KEYBOARDS
MIKKEY DEE – DRUMS

Ben finalement ça sera avec Scott Travis à la batterie et Tom Hamilton à la basse. Shocked

THIN LIZZY announce Bass Player and New Drummer for 2016 / 2017 Anniversary shows!

Thin Lizzy are very proud to announce Aerosmith’s Tom Hamilton will be playing bass on the forthcoming Anniversary shows planned for 2016 / 2017.

Tom, an Aerosmith founding member, joins Guitarists Scott Gorham & Damon Johnson, together with Lead Vocalist Ricky Warwick and Keyboard Player Darren Wharton on the following shows:

June 17th 2016 - Germany, Loreley - Freilichtbuhne (w/ Rainbow)June 18th 2016 - Germany, Bietigheim-Bissingen - Festplatz Am Viadukt (w/ Rainbow)
July 17th 2016 - Spain, Barcelona – Rock Fest
July 23rd 2016 - UK, Maidstone Kent – Ramblin’ Man Fair Festival
August 6th 2016 – Sweden, Rejmeyre – Skogsrojet Festival
January 19th-23rd 2017 – USA, Ft Lauderdale – Rock Legends V Cruise

Tom Hamilton: “I’m really psyched to be playing these shows with Thin Lizzy during my downtime with Aerosmith this summer. It’ll be great to rock out to their classic songs onstage”.
In addition to Tom’s appointment on Bass, previously announced Motorhead drummer Mikkey Dee has been replaced by Judas Priest Drummer Scott Travis on all shows except August 6th in Sweden, where Europe drummer Ian Haugland will be on the drum stool.

Mikkey Dee:
"Unfortunately, due to circumstances that will be announced very soon, I cannot play the six shows with Thin Lizzy in 2016 & 2017. As a life long fan of the band, I truly wish I could have been a part of this, but the reason will be revealed as soon as possible. I wish my great friends Scott Travis and Ian Haugland all the best with these shows and I know they will kick ass!"

On his appointment, Judas Priest’s Scott Travis adds:
"First of all, let me offer a sincere Thank You to Brian Downey and Thin Lizzy for allowing me to sit in with the band! Thin Lizzy are undisputed legends and to be a small part of their lineage is a humble honor for me. I hope to do the position good. It's gonna' be a blast!"

All shows are currently on sale and please visit www.thinlizzyband.com for ticket information.
News Diverses - Page 26 12994426_1398115130214019_8070218918289599229_n

UNCHAINED - This is Hell

Pietro
Pietro
Divid Coverdead

Message par Pietro Ven 22 Avr 2016, 13:50

Black Country Communion va se reformer l'année prochaine, apparemment Hughes et Bonamassa se sont rabibochés.
BLACK COUNTRY COMMUNION To Return In 2017

Glenn Hughes devait sortir un album solo cette année, peut être avec Doug Aldrich à la guitare, j'ai l'impression que ça va tomber à l'eau (surtout maintenant qu'Aldrich a rejoint les Dead Daisies).  :huh?:

En tout cas c'est une super nouvelle, les deux premiers albums de BCC sont des merveilles !  :kiss:

UNCHAINED - This is Hell

Pietro
Pietro
Divid Coverdead

Message par Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé

Page 26 sur 40 Précédent  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Suivant

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut