News à la con
Le Forum des Éternels :: Le Royaume du Troubadour Bavard [Musique] :: La Tribune Du Héraut Omniscient [News]
Page 13 sur 26 • Partagez
Page 13 sur 26 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26
Re: News à la con
Notre comique préféré Jari Mäenpää a une grande nouvelle: le nouvel album de son groupe Wintersun est prêt... mais ce n'est pas le fameux Time II que ses fans attendent depuis des années !
WINTERSUN Completes Work On Third Album
WINTERSUN Completes Work On Third Album
La bière Hellfest est arrivée !
"Conditionné dans un pack arborant un visuel d’ange à tête de mort, la Hellfest titre 6,66°… Une bière d’enfer, à n’en pas douter !"
"Conditionné dans un pack arborant un visuel d’ange à tête de mort, la Hellfest titre 6,66°… Une bière d’enfer, à n’en pas douter !"
D'ange à tête de mort ? Sérieux ? Putain c'te créativité de malade !
Winter a écrit:D'ange à tête de mort ? Sérieux ? Putain c'te créativité de malade !
Ça doit avoir un rapport avec ça :
Tim Lambesis (ex-As I lay Dying) est sorti de taules. Il y avait fini après s'être fait choper tentant d'engager un tueur à gages pour éliminer sa femme
As I Lay Dying frontman Tim Lambesis released from prison after being jailed for 6 years in 2014 over plot to have his wife killed
As I Lay Dying frontman Tim Lambesis has been released from prison, according to reports.
He was jailed in 2014 for plotting to have his wife murdered and was sentenced to six years by Judge Carlos Armour in San Diego’s Superior Court.
But Alt Press report he was discharged on December 17, 2016, to the Division of Adult Parole Operations. They received confirmation of the news from the California Department of Corrections and Rehabilitation.
Lambesis was charged in 2013 after attempting to pay an undercover police officer $1000 to kill his estranged wife Meggan and had originally faced up to nine years behind bars.
Former Dokken guitarist George Lynch discussed Lambesis’ release on The Eddie Trunk Show in an interview released on Thursday, where he described how the vocalist went "off the rails” after taking cocaine, heroin and steroids.
Lynch says: “He just got out of jail for attempting to kill his wife. There’s a guy who could argue Christianity beyond anybody I’ve ever spoken to in my life.
“Then he discovered cocaine, strippers, heroin, steroids – went completely off the rails, abandoned his family, his wife threatened to divorce him. He recently got out of jail and destroyed his band – they don’t have a pot to piss in, they’re all struggling.
“He’s out, he’s got a mega record deal, he’s got a book deal – everything is lined up for him. He’s going to skate through life. Everybody else is suffering.”
Lambesis’ former bandmates Jordan Mancino, Nick Hipa, Phil Sgrosso and Josh Gilbert have moved on to form Wovenwar, which is fronted by Shane Blay of Oh Sleeper fame.
As I Lay Dying frontman Tim Lambesis released from prison after being jailed for 6 years in 2014 over plot to have his wife killed
As I Lay Dying frontman Tim Lambesis has been released from prison, according to reports.
He was jailed in 2014 for plotting to have his wife murdered and was sentenced to six years by Judge Carlos Armour in San Diego’s Superior Court.
But Alt Press report he was discharged on December 17, 2016, to the Division of Adult Parole Operations. They received confirmation of the news from the California Department of Corrections and Rehabilitation.
Lambesis was charged in 2013 after attempting to pay an undercover police officer $1000 to kill his estranged wife Meggan and had originally faced up to nine years behind bars.
Former Dokken guitarist George Lynch discussed Lambesis’ release on The Eddie Trunk Show in an interview released on Thursday, where he described how the vocalist went "off the rails” after taking cocaine, heroin and steroids.
Lynch says: “He just got out of jail for attempting to kill his wife. There’s a guy who could argue Christianity beyond anybody I’ve ever spoken to in my life.
“Then he discovered cocaine, strippers, heroin, steroids – went completely off the rails, abandoned his family, his wife threatened to divorce him. He recently got out of jail and destroyed his band – they don’t have a pot to piss in, they’re all struggling.
“He’s out, he’s got a mega record deal, he’s got a book deal – everything is lined up for him. He’s going to skate through life. Everybody else is suffering.”
Lambesis’ former bandmates Jordan Mancino, Nick Hipa, Phil Sgrosso and Josh Gilbert have moved on to form Wovenwar, which is fronted by Shane Blay of Oh Sleeper fame.
Onionizuka- Messages : 2526
Compliqué ce système de news...
J'ai une news diverse, à la con, avec un clip.
Tout ça pour dire qu'on a définitivement perdu Linkin Park, qui souhaite désormais faire le générique des Anges de la Télé-Réalité :
C'est beau.
J'ai une news diverse, à la con, avec un clip.
Tout ça pour dire qu'on a définitivement perdu Linkin Park, qui souhaite désormais faire le générique des Anges de la Télé-Réalité :
C'est beau.
Invité- Invité
J'ai entendu la chanson Heavy. Et c'est différent. C'est du RnB d'usine quoi.
sinii- Messages : 2645
Ça c'est con mais ça me fait envie :
Queen Monopoly
"YES ! It's true !!!
We've been very secretly developing Queen Monopoly for over a year. And it's due in a shop near you in May.
I'm excited - it was a blast working on it - like making an album ! We hope you love it !
Choose your weapons !!!"
Bri
www.brianmay.com
Full details and press release to come soon.
Queen Monopoly
"YES ! It's true !!!
We've been very secretly developing Queen Monopoly for over a year. And it's due in a shop near you in May.
I'm excited - it was a blast working on it - like making an album ! We hope you love it !
Choose your weapons !!!"
Bri
www.brianmay.com
Full details and press release to come soon.
UNCHAINED - Conspiracy for Fools
UNCHAINED - The Great Disease (DRUM CAM)
Boutique en ligne UNCHAINED
La case prison, c'est une heure en studio pendant l'enregistrement de Hot Space ?
Ou de Flash!
Ouais ouais ouais, vous pouvez rigoler mais trouvez moi un groupe qui a des morceaux comme ça sur ses pires albums:
Ah mais si j'achète un monopoly un jour, j'essaierai d'avoir celui-là - grande classe !
Une petite pour Winter:
Oh super...et Eau de Dakrthrone, de chez Givenchy, tu as testé ?
Bizarrement, même si ça me gave, j'ai hâte de l'entendre sur des morceaux de "grands", en remplacement d'un mec qui est tout sauf un bras fendu...
Bizarrement, même si ça me gave, j'ai hâte de l'entendre sur des morceaux de "grands", en remplacement d'un mec qui est tout sauf un bras fendu...
Aujourd’hui, en banlieue parisienne, il y avait des élevages de dromadaires, il y avait des vignes. Le désert grignotait les pieds de l’Espagne et du Portugal. Et les deux frigidaires terrestres, l’arctique et l’antarctique, ils servaient maintenant d’élevage de bovins sur terre ferme. Ils avaient tout salopé. Tout pollué. Tout bouffé, tout niqué, les nappes phréatiques, les terres, l’air, niqué les montagnes, aujourd’hui hérissées de structures métalliques inutiles, des tire-fesses, des télésièges, des stations de ski, tout ça abandonné, parce qu’il n’y avait plus de putain de NEIGE.
Bande d’enculés.
Si un jour j’ai un gosse, je le tuerai pour qu’il ne vive pas cet enfer.
Sutor, ne supra crepidam.
Cedric- Dave Mitaine
Le gamin a 12 ans! C'est moi ou c'est chelou quand même?
Il va un peu se faire chier dans Korn...
Metalyogi- Messages : 3128
Je mets ça ici parce que ça le mérite...
The revamped version of RAINBOW will release its first new music in more than two decades on May 26. Two tracks are currently available for pre-order on iTunes: a new song called "Land Of Hope And Glory" and a re-recording of the RAINBOW classic "I Surrender", which was written by Russ Ballard and was first released by RAINBOW in 1981.
Un instrumental un peu cheap d'un thème classique (du pur Blackmore's Night donc, rien à voir avec Rainbow) et une reprise pas terrible, c'est ça les premiers nouveaux morceaux depuis 20 ans ?
The revamped version of RAINBOW will release its first new music in more than two decades on May 26. Two tracks are currently available for pre-order on iTunes: a new song called "Land Of Hope And Glory" and a re-recording of the RAINBOW classic "I Surrender", which was written by Russ Ballard and was first released by RAINBOW in 1981.
Un instrumental un peu cheap d'un thème classique (du pur Blackmore's Night donc, rien à voir avec Rainbow) et une reprise pas terrible, c'est ça les premiers nouveaux morceaux depuis 20 ans ?
Ouais d'accord. Dire que Rainbow est sans conteste un de mes 10, voire 5, groupes préférés... mais là, c'est juste de la merde.
Un zoo ukrainien a érigé une statue de Tom Araya.
http://loudwire.com/ukrainian-zoo-statue-slayer-tom-araya/
http://loudwire.com/ukrainian-zoo-statue-slayer-tom-araya/
TERMINAL KHAOS BUILDERS (synth/darkwave)
https://terminalkhaosbuilders.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/terminalkhaosbuilders/
C'est magnifique.
Apparemment Ivan "Drama Queen" Moody a (encore) quitté Five Finger Death Punch, et ça s'est passé sur scène:
Notons la belle réaction du guitariste à gauche de la scène aux alentours de 2 minutes :
Notons la belle réaction du guitariste à gauche de la scène aux alentours de 2 minutes :
Dark S.- Messages : 3793
Page 13 sur 26 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26