WINTERSUN - The Forest Seasons

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

WINTERSUN - The Forest Seasons

Message par Pingouin le Jeu 12 Jan 2017, 14:19

C'est pas une blague :

Says WINTERSUN: "It's 2017, folks, and it's going to be a great year! Time for some big WINTERSUN news? Yes, it is!

"When we said that 'it is done,' we did not mean 'Time II', but we meant a new album for sure! 'Time II' won't be the next WINTERSUN album, because of reasons you already know from past updates and interviews.

"So what is 'it'? 'It' is a new album and it is 100% done! And no, that's not the name of the album. This album will be something new and different, but equally great or perhaps even better in some ways. Over 53 minutes of solid WINTERSUN material (with no intro tracks) and with a killer concept!

Mais c'est pas le deuxième volet de Time :

"Little addendum to clear some confusion about 'Time II...'

"'Time II' was already recorded the same time as 'Time I,' but the mixing of Time II came to a halt in 2014 when I realised that I could not finish the album with my resources. The album is just too big and I will not compromise and release it prematurely like I had to do with 'Time I.'

"'Time I' and 'Time II' are huge and just insane projects. They are big budget albums that I should have not probably even started working on at that point in my career. But at that time, I had a vision for those albums and that was the only music I wanted to make. So despite the lack of funding, I wanted to challenge myself and I started working on those albums with what I had...

"There were lots of technical problems and other obstacles along the way and those problems could have been solved or avoided with proper resources. Somehow I still managed to pull off at least something close to my vision for 'Time I.' I had to use time to compensate for the lack of funding and overcome the technical issues. You can literally buy money with time and buy time with money. Money = time = money. I wasn't 100% happy with the result, but the pressure was just too high to release 'Time I' and get the ball rolling. That won't happen again. 'Time II' will not be finished until I have the proper resources for it, but hopefully soon that's about to change!

Je me demande comment il a fait pour convaincre Nuclear Blast de continuer à lui filer des ronds. A leur place, j'aurais dégagé ce gros boulet depuis longtemps. Son attitude de diva et son sketch d'artiste torturé m'ont tellement gonflé que je me contrebranle de ce qu'il peut faire maintenant alors que j'avais surkiffé le premier album. :huh?:

Pingouin

Revenir en haut Aller en bas

Re: WINTERSUN - The Forest Seasons

Message par MisterPatate le Jeu 12 Jan 2017, 14:25

finalement, les fans, ils lui ont payé son sauna ou pas ?

MisterPatate
Six Frites Under

Message par Pingouin le Jeu 12 Jan 2017, 14:32

J'imagine que oui, il y en a pas mal qui étaient prêts à vider leur compte bancaire pour sa pomme.

Le jour où il arrêtera la musique, il pourra devenir le nouveau Raël, il a déjà ses adeptes.

Pingouin

Message par Pietro le Jeu 12 Jan 2017, 16:28

J'en ai parlé dans les news diverses mais j'ai pas jugé utile de créer un sujet pour ça ! :lol:
Quel boulet ce mec...

Pietro
Divid Coverdead

Voir le profil de l'utilisateur http://unchainedmetal.bigcartel.com/

Message par Contenu sponsorisé Aujourd'hui à 18:11

Contenu sponsorisé

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut